Nam też się czasami zdarza “cheat day”, dlatego pozwalamy sobie używać “ciasteczek” - wszystko zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

WODA ENERGII DODA! - KONKURS Z CISOWIANKĄ

WODA ENERGII DODA! - KONKURS Z CISOWIANKĄ

Sprawdź jak zadbać o organizm z pomocą wody i pokaż na fotce jak świętujesz przekroczenie survivalowej mety z Cisowianką! Do zgarnięcia ROCZNY ZAPAS WODY od naszego Partnera!

O dobroczynnych właściwościach i roli wody w organiźmie można się rozpisywać bardzo, bardzo długo - jest materiałem budulcowym (blisko 70% naszego organizmu składa się z wody!), reguluje temperaturę ciała, usuwa toksyny czy poprawia trawienie. Co ważne dla Survivalowców, wzmacnia odporność, usprawnia pracę wielu organów, zapobiega skurczom mięśni i dotlenia organizm. A to oznacza więcej energii i chęci do podejmowania kolejnych wyzwań!

Odpowiednie nawodnienie organizmu jest kwestią kluczową, szczególnie podczas uprawiania sportu, dlatego zadbamy o uzupełnienie płynów razem z Cisowianką. Na wszystkich uczestników będą czekać dwa rodzaje butelek Cisowianki - małe, poręczne w punktach nawodnienia na trasie, oraz większe na mecie.

A co powiesz na zaopatrzenie w wodę na CAŁY ROK, by mieć odpowiednią ilość nawodnienia zawsze pod ręką? W naszym konkursie masz szansę zgarnąć ROCZNY ZAPAS WODY CISOWIANKA!

Zasady są proste:
1. Wpadnij na Survival Race 21 lub 22 września 2019 we Wrocławiu na terenie Morskiego Oka.
2. Strzel sobie fotę, na której pokażesz jak świętujesz ukończenie biegu razem z Cisowianką. Na zdjęciu musi pojawić się butelka wody Cisowianka, ale to jedyny warunek - resztę pozostawiamy Twojej wyobraźni!
3. Prześlij zdjęcie konkursowe poprzez >> FORMULARZ << najpóźniej do 27 września.

Biorąc udział w konkursie każdy uczestnik akceptuje >> REGULAMIN KONKURSU <<.



Jak prawidłowo nawadniać się podczas biegu?
Musisz zdiagnozować własny organizm. Nie martw się jednak, nie będzie to wymagało wizyty u lekarza specjalisty, ponieważ z pomocą przyjdzie Twoje własne doświadczenie! Najważniejszym aspektem związanym z dostarczeniem napojów przed, podczas i po treningach jest słuchanie własnego ciała. Może to brzmieć banalnie, ale jeżeli masz już kilka treningów za sobą to wieszm o czym piszemy. Musisz zdać sobie sprawę, jak Twój organizm działa, jak reaguje na różne napoje i kiedy należy je dostarczać.

Sposobów na uzyskanie jak najlepszych wyników podczas biegania i nie wyrządzenie szkód dla swojego organizmu jest prawdopodobnie tyle ile samych Survivalowców - tysiące. Jeżeli masz własne przyzywczajenia do sposobu nawadniania podczas wysiłku fizycznego, to nie jest dobry czas, aby je zmieniać. Organizm nie lubi radykalnych zmian w krótkim okresie czasu. Warto się jednak zastanowić nad udoskonalaniem tego aspektu! Nie polecamy na pewno napojów gazowanych i mocno słodzonych, które mogą spowodować u was skutek odwrotny do pożądanego. Warto postawić na zaufane napoje, charakteryzujące się dobrą przyswajalnością, a więc posiadające pH zbliżone do pH krwi.

Survival Race można sklasyfikować jako trening interwałowy, ze względu na zmienną intensywność wysiłku podczas trwania całego biegu. Podczas biegu interwałowego na średnim dystansie będziesz potrzebować sporego zapasu wody i elektrolitów. Wypicie dodatkowej ilości wody na kilka godzin przed startem to dobry pomysł, tak samo jak pożywne śniadanie. Jeżeli dopiero zaczynasz przygodę z bieganiem, warto jeszcze w fazie treningów sprawdzić, ile Twój organizm traci płynów podczas biegu na wybranym dystansie.

Aby to ocenić dokładniej niż przy użyciu aplikacji na smartphonie, polecamy klasycznie zważyć się przed i po biegu. Odejmij wagę po biegu od wagi przed. Dodaj do wyniku ilość wypitych płynów (zakładając, że 1 litr to 1 kilogram). Jeśli waga wskazuje 0,5 kg mniej po wypicu 0,5 litra wody, całkowita utrata płynów wyniosła 1 litr. Aby określić ilość płynów, którą powinno się pić co kwadrans, podziel swoją godzinną utratę płynów przez 4 (w powyższym przykładzie będzie to 250 ml). Jak odwołać się z tym wynikiem do biegania przy wysokich temperaturach i wilgotności powietrza? Dodaj do ilości wypoconych płynów około 30-40% z pierwszego wyniku! Właśnie masz za sobą swój pierwszy “test wodny” - czas go teraz wykorzystać w praktyce podczas Survival Race!

Z dumą prezentujemy naszych sponsorów i partnerów

http://www.cisowianka.pl/ https://patriotic.pl/ https://formotiva.pl/pl/ http://www.steprecords.pl/ https://zrzutka.pl https://www.militaria.pl/ https://tarczynski.pl/ https://tolpa.pl/
http://www.logo24.pl/ http://www.eska.com https://www.maratonypolskie.pl/ https://www.festiwalbiegowy.pl/ http://biegowe.pl https://www.magazynbieganie.pl/ https://bieganieuskrzydla.pl/ https://kochamwroclaw.pl