Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

PRZYGOTUJ SIĘ DO STARTU W SURVIVAL RACE!

PRZYGOTUJ SIĘ DO STARTU W SURVIVAL RACE!

W biegu z przeszkodami może wziąć udział każdy, kto jest sprawny fizycznie i regularnie trenuje. Najważniejsza jest wytrzymałość i odporność (zwłaszcza psychiczna) na niesprzyjające warunki. Zobacz, co jeszcze przyda Ci się podczas pokonywania przeszkód Survival Race, i dobrze się przygotuj!

Więcej >>> Mniej...

Start w Survival Race to nie tylko frajda, ale także wielki sprawdzian dla nas samych. Żeby ukończyć ekstremalny bieg z przeszkodami, trzeba być sprawnym fizycznie, odpornym na niepowodzenia i nieugiętym. Wskoczenie na wysoką pionową ścianę może wymagać wielu prób, dlatego konieczna jest wytrwałość i wiara we własne możliwości bez względu na pierwsze niepowodzenia.

Na co dzień zwykle siedzimy za biurkiem - tutaj trzeba wykazać się sprytem, refleksem i praktycznym podejściem do stojących przed nami wyzwań.

"Moja decyzja o starcie była bardzo spontaniczna. Jeden z trenerów na mojej pierwszej siłowni zaproponował, żebym dołączyła do drużyny którą on przygotowuje. Start miał być 3 miesiące później. Byłam tak przerażona i zestresowana, że nie opuściłam żadnego treningu (a trenowaliśmy wtedy 3 razy w tygodniu o 6:30)! Nasze treningi były na przemian siłowe oraz wydolnościowe. Trenowaliśmy z ciężarami, robiliśmy ogólnorozwojowy trening w formie stacji, biegaliśmy interwały na bieżni. Poza tymi trzema treningami, starałam się biegać dwa razy w tygodniu.

Nie bój się! Załóż stare, sprawdzone i wygodne buty. Na pewno nie zakładaj nowych leginsów :) Nie martw się, że się zabrudzisz. Podobno kobiety płacą grube pieniądze za maseczki błotne, a Ty masz to w pakiecie :) Uśmiechnij się i biegnij do przodu. To tylko zabawa!" pisze na swoim blogu Justyna z owsiana.pl. Cały artykuł, w jaki sposób Justyna przygotowywała się do Survival Race, możesz znaleźć >> TUTAJ <<.

Jeśli uprawiasz sport systematycznie (co najmniej trzy razy w tygodniu) i jesteś w dobrej kondycji fizycznej, raczej nie powinieneś mieć problemu z ukończeniem biegu. Zawsze warto jednak poświęcić uwagę tym ćwiczeniom lub rodzajom treningów, które pozwolą dotrzeć do mety szybciej i z mniejszym zmęczeniem, za to z większą satysfakcją.

Kontynuuj więc uprawianie sportu, któremu poświęcasz się na co dzień i dodaj do niego aktywności poprawiające kondycję, np. pływanie czy jogging. Z poradzeniem sobie z typowo survivalowymi wyzwaniami pomogą takie treningi jak TBC, crossfit, ABT, trening z taśmami TRX, ćwiczenia ze sztangą, ćwiczenia z ciężarem swojego ciała, wszelkiego rodzaju podskoki, wbiegi, zbiegi, pompki, podciągania. Szerokie pole do popisu oferuje natura: możemy biegać między krzakami, przeskakiwać murki, przenosić kamienie, pokonywać błotniste drogi. Liczy się każda aktywność, która podnosi wydolność i wytrzymałość.

Więcej ćwiczeń znajdziesz w artykule na stronie wformie24.pl >> TUTAJ <<.

JAWOROWY ZDRÓJ PARTNEREM STRATEGICZNYM SURVIVAL RACE!

JAWOROWY ZDRÓJ PARTNEREM STRATEGICZNYM SURVIVAL RACE!

Nawodnienie organizmu jest bardzo ważne. Wiemy o tym, dlatego nasz Partner Strategiczny JAWOROWY ZDRÓJ ugasi Twoje pragnienie podczas Survival Race 2017!

Więcej >>> Mniej...

Jaworowy Zdrój to producent wody mineralnej docenianej przez sommelierów i szefów kuchni na całym świecie jako “woda o wybitnym smaku”. Trzykrotnie zdobyła prestiżową nagrodę Superior Taste Award.

Woda podlega naturalnej filtracji i zawiera wiele minerałów w proporcjach niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Charakteryzuje się niską mineralizacją (439,03 mg/l), więc nadaje się do codziennego spożycia dla dorosłych i dzieci. Swój smak zawdzięcza naturalnemu, średniemu nasyceniu dwutlenkiem węgla. Wydobywa się ją ze źródła św. Jadwigi, położonego w ekologicznie czystym rejonie Pogórza Kaczawskiego (rejony Sudetów) już od czasów średniowiecza!

KATIONY: Ca 60,12 mg/l, Na 19,45 mgl, K 2,67 mg/l, Mg 27,95 mg/l

ANIONY: F 0,08 mg/l, HCO3 107,39 mg/l, SO4 160,48 mg/l, Cl 42,89 mg/l

Woda niegazowana STILL WATER to propozycja dla tych, którzy cenią delikatnie wyczuwalny smak. Woda gazowana SPARKLING WATER ma wyraźny, orzeźwiający smak. Idealnie gasi pragnienie, a jej bogaty skład i unikalna kompozycja minerałów sprawiają, że jest idealnym dodatkiem do aperitifu, drinków czy lemoniady.

Nowością od Jaworowego Zdroju jest woda ZDROWIE PLUS – na każdej butelce znajduje się miarka, która ułatwia spożywanie wody w optymalnych proporcjach i o odpowiedniej porze dnia.


Chcesz spróbować wody Jaworowy Zdrój przed Survival Race?
Zamów ją na stronie naszego Partnera Strategicznego >> TUTAJ <<

JAK NAWODNIĆ ORGANIZM?

JAK NAWODNIĆ ORGANIZM?

Odpowiednie nawodnienie organizmu w bardzo dużym stopniu określa zdolności wysiłkowe. Przeczytaj artykuł Grześka ze Strefy WOD i dowiedz się więcej.

Więcej >>> Mniej...

Problem nawodnienia i odwodnienia rozpatruje się w kontekście spożycia wody. Potocznie twierdzi się, że woda to życie, to prawda ale… Picie samej wody przed i w trakcie wysiłku, szczególnie długiego i jeszcze podczas upałów, może okazać się niewystarczającym sposobem nawadniania organizmu. Wówczas, mimo że zawodnik będzie spożywał odpowiednią ilość wody, a jego bilans wodny nie będzie odbiegał znacznie od normy, to jego zdolności psychomotoryczne będą coraz gorsze.

Dlaczego? Ponieważ to nie woda, a gospodarka wodno-elektrolitowa decyduje o naszej zdolności do wysiłku. Picie wody, szczególnie w czasie aktywności fizycznej o dużej intensywności lub przy długim wysiłku bez odpowiedniej podaży elektrolitów nie tylko nie nawodni organizmu, może także spowodować zaburzenia w stężeniu elektrolitów w organizmie, co może wywołać skurcze i sztywnienie mięśni, a w skrajnych przypadkach także doprowadzić do tzw. zatrucia wodnego i hiponatremii.

Uzupełnienie wody i elektrolitów w formie izotoników w trakcie wysiłku może okazać się wystarczającym rozwiązaniem dla utrzymania bilansu wodnego i równowagi wodno-elektrolitowej, ale nie gwarantuje nasycenia organizmu substancjami odżywczymi, m.in.: witaminami oraz kwasami tłuszczowymi. Istnieją przynajmniej dwa sposoby, aby zapewnić sobie makro i mikroskładniki w czasie treningu czy zawodów.

Po pierwsze możemy przygotować sobie batony węglowodanowo-proteinowe. Nie jest to specjalnie skomplikowany proces, wymaga od nas jedynie czasu i pewnej organizacji, m.in. kupienia składników i znalezienie odpowiedniego przepisu. Zaletą tego rozwiązanie jest całkowita kontrola tego, co wchodzi w skład naszego batona i jakich składników użyto. Drugie rozwiązanie to picie soków lub shakeów owocowo-warzywnych z dodatkami m.in. nasion konopi, nasion chia, aminokwasów czy białka.

Woda, izotonik czy soki warzywno-owocowe? To co w końcu pić?

Woda to priorytet. Utrzymanie prawidłowego bilansu wodnego przez cały dzień nie podlega dyskusji i zakładając, że nam się to udaje, wspieranie się izotonikami oraz płynnymi przekąskami w trakcie i po wysiłku ma bardzo duży sens w celu utrzymania równowagi wodno-elektrolitowej oraz szybkiego dostarczenia organizmowi składników odżywczych po wysiłku. Namoczone nasiona chia potrafią wchłonąć 10 razy więcej wody niż same ważą, tworząc gęstą, żelową zawiesinę. Dzięki temu woda stopniowo się uwalnia w organizmie i doskonale go nawadnia.

Cały artykuł i więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

OŚWIADCZENIE DOT. DONIESIEŃ MEDIALNYCH

OŚWIADCZENIE DOT. DONIESIEŃ MEDIALNYCH

Mając na uwadze ostatnie doniesienia medialne dotyczące nieszczęśliwego wypadku p. Marzanny Wieczorek podczas biegu z przeszkodami w czerwcu ubiegłego roku, pragniemy przypomnieć , iż prowadzimy szereg działań, aby wyjaśnić okoliczności tej wyjątkowej sytuacji oraz wesprzeć pokrzywdzoną w powrocie do sprawności fizycznej.

Więcej >>> Mniej...

Szanowni Państwo,

Mając na uwadze ostatnie doniesienia medialne dotyczące nieszczęśliwego wypadku p. Marzanny Wieczorek podczas biegu z przeszkodami w czerwcu ubiegłego roku, pragniemy przypomnieć , iż prowadzimy szereg działań, aby wyjaśnić okoliczności tej wyjątkowej sytuacji oraz wesprzeć pokrzywdzoną w powrocie do sprawności fizycznej.

Wraz ze startem zapisów w październiku 2016 na obecny sezon ogłosiliśmy, że celem tegorocznej zbiórki będzie właśnie wsparcie Pani Marzanny. Z każdego sprzedanego pakietu startowego przekazujemy część kwoty fundacji Avalon, której podopieczną jest Pani Marzanna. Przeprowadzimy także zbiórkę pieniędzy na ten cel w trakcie trwania Survival Race 2017 w każdym z trzech miast. Wykorzystując wszystkie dostępne nam narzędzia, staramy się od początku w jak największym stopniu pomóc w zebraniu potrzebnych środków.

Mając na uwadze zeszłoroczny incydent, postanowiliśmy zrezygnować z przeszkody Cube. Wywołuje ona przykre skojarzenia z wypadkiem Pani Marzanny i stąd decyzja o jej wycofaniu.

W tym miejscu należy podkreślić, iż ze względu na specyfikę i charakter imprez sportowych takich jak Survival Race należy pamiętać o możliwych zagrożeniach, o których informujemy wszystkich uczestników. Niemniej, robimy wszystko, by zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa, eliminując wszelkie potencjalne ryzyka. Trasy organizowane są w taki sposób, aby uczestnicy, którzy nie czują się na siłach, by pokonać daną przeszkodę, mogli ominąć ją bez najmniejszego problemu i kontynuować bieg.

Dziękując za uwagę, pragniemy raz jeszcze przypomnieć o możliwości wsparcia Pani Marzanny.

Szczegółowe informacje dot. pomocy: http://survivalrace.pl/info/pomagamy/

Z poważaniem,

zespół Survival Race

MOBILE VIKINGS SPONSOREM SURVIVAL RACE!

MOBILE VIKINGS SPONSOREM SURVIVAL RACE!

Już po raz czwarty razem z MOBILE VIKINGS pokażemy Wam, że życie nie ma ograniczeń. Szykujcie się na stado mięśniaków, które sprawi, że dotarcie do mety nie będzie takie łatwe! Vikingowie w każdym z trzech miast utworzą bramę, gdzie będą z Wami walczyć i blokować dalszy bieg.

Więcej >>> Mniej...

Mało? Dla każdej osoby zapisanej do naszego newslettera przygotowaliśmy promocję!

Przenieś swój numer i zgarnij 29 zł do wykorzystania w Mobile Vikings. #ŻyjNoLimit! 29 zł to miesięczne doładowanie, które daje Ci nielimitowane połączenia na telefony komórkowe i stacjonarne, nielimitowane SMSy i MMSy oraz 15GB Internetu!

Wystarczy, że podczas składania wniosku o przeniesienie numeru >> TUTAJ << wpiszesz kod, który przesłaliśmy 10 kwietnia do wszystkich zapisanych na newsletter. Miejsce na jego wpisanie znajdziesz w 1 kroku nad przyciskiem “Dalej”. Nagroda zostanie przyznana po przepisaniu numeru do sieci Mobile Vikings w postaci 29 punktów, którymi można doładować konto za kwotę 29 zł.

Zastanawiasz się, czy warto przenosić się do Mobile Vikings?! Sprawdź, dlaczego super jest być Vikingiem >> TUTAJ <<.

Nie dostałeś wiadomości z kodem promocyjnym?

Zapisz się do naszego newslettera na www.survivalrace.pl (u końca strony głównej) i bądź na bieżąco! Następne promocje Cię nie ominą!

NOWA PRZESZKODA OD MOBILE VIKINGS!

NOWA PRZESZKODA OD MOBILE VIKINGS!

Przychodzisz na start i myślisz tylko o trasie. Nagle Twój wzrok skupia się w jednym miejscu: z taką osobą chcesz spędzić życie! Już masz zagadać, ale przychodzi pora startu i się rozdzielacie. Co teraz?

Więcej >>> Mniej...

Biegniesz. Jedna przeszkoda, druga… Cały czas wypatrujesz osoby ze startu, żeby poznać chociaż jej imię. Widzisz ją! Dobiegasz do kolejnej przeszkody. Taka okazja nie trafi się już nigdy więcej. Zwłaszcza, że jest to nowa przeszkoda naszego Sponsora, Mobile Vikings: “PRZENIEŚ NUMER DO MOBILE VIKINGS!”.

Aby pokonać przeszkodę, wystarczy, że przeniesiesz innego uczestnika przez wyznaczony tor. Chwytasz ślicznotkę w ramiona, a ona widzi w Tobie bohatera. Prosisz przystojniaka o przeniesienie - właśnie został Twoim księciem z bajki. Droga do wspólnego prysznica po dobiegnięciu do mety nigdy nie była tak prosta!


Żeby nie narobić sobie siary, poćwicz mocny chwyt i wzmocnij swoją siłę. Wtedy przeniesienie uczestnika będzie proste niczym przeniesienie numeru do MOBILE VIKINGS! Sprawdź, dlaczego warto zostać Vikingiem >> TUTAJ <<.

NOWA PRZESZKODA - ZOBACZ, Z CZYM SIĘ ZMIERZYSZ!

NOWA PRZESZKODA - ZOBACZ, Z CZYM SIĘ ZMIERZYSZ!

Zobaczcie, co przyjdzie Wam pokonać w tym sezonie. Panie i panowie, PIRAMIDA!

Więcej >>> Mniej...

Pokonanie PIRAMIDY nie będzie łatwe - przydadzą się mocne ręce, równowaga, zwinność i przede wszystkim... Spryt. Wszystko po to, by wejść po linie na szczyt niczym Król Nilu i zejść po siatce jak skarabeusz. Lepiej porządnie się przygotujcie!

WIĘCEJ I LEPIEJ W NOWEJ STREFIE GASTRO!

WIĘCEJ I LEPIEJ W NOWEJ STREFIE GASTRO!

W sezonie 2017 rozbudowujemy strefę GASTRO na maxa. Możesz być spokojny - każdy głód zostanie zaspokojony!

Więcej >>> Mniej...

Foodtracki zaserwują różnorodną kuchnię. Prócz znanych wszystkim burgerów z Pasibusa, będzie można spróbować m.in. kuchni meksykańskiej czy greckiej. Masz ochotę na coś słodszego? Nie ma problemu! Czekać będą na Ciebie lody od Krasnolód i gofry. Pragnienie ugaszą natomiast m.in. liczne rodzaje kaw od Etno Cafe, herbat, soków i lemoniad. Zajrzyj też koniecznie do foodtracka naszego Partnera FRANKIE'S i spróbuj ich oryginalnych owocowych mieszanek!


Mało? Podczas Survival Race zjesz dania przygotowane specjalnie na to wydarzenie! Czekać będzie na Ciebie burger FORREST od Pasibusa: 100% wołowiny, świeży szpinak, ser mimolette, pasta z czarnych oliwek, grillowany boczek - niebo w gębie.

Logowanie przez Facebook już działa!

Logowanie przez Facebook już działa!

Chochlik na naszej stronie internetowej powodował problem z logowaniem się na profil przez Facebooka. Naprawiliśmy to.

Więcej >>> Mniej...

Facebook zmieniał od wczoraj swoje API (co niektórzy mogli zauważyć poprzez nowe funkcje), co powodowało problemy z logowaniem się na profile nie tylko u nas, ale i na innych stronach internetowych. Teraz jednak problem został już rozwiązany i możecie śmiało wchodzić na swoje konta. Pamiętajcie, to ostatnie dni miesiąca, a tym samym tak niskich cen!

NIE DAJ CIAŁA NA LINIE!

NIE DAJ CIAŁA NA LINIE!

Wspinanie po linie jest jednym z trudniejszych zadań podczas biegu. Żebyś nie musiał robić burpees za karę, nasz znajomy Grzesiek ze Strefy WOD przygotował dla Ciebie kilka porad, jak poradzić sobie z tą przeszkodą!

Więcej >>> Mniej...

W dowolnym ćwiczeniu, bez względu na dyscyplinę sportową, technika ma kolosalne znaczenie i w wielu przypadkach decyduje o sukcesie czy porażce. Podobnie jest z liną. Nabrzmiałe od wysiłku przedramiona to bardzo często skutek złej techniki, niż efekt samego wejścia na linę. Podstawowym błędem popełnianym najczęściej jest skupienie na podciąganiu się na rękach i nie korzystanie w pełni z pracy bioder i nóg. Paradoksalnie we wspinaczce po linie, właściwe ułożenie nóg oraz aktywacja bioder sprawia, że wspinamy się efektywnie, a ruchy są najbardziej ekonomiczne pod względem wysiłkowym.



Początkujący powinni zacząć od ćwiczeń wprowadzających i nauki oplatania nogi wokół liny. Najlepiej skorzystać przy tym z boxa oraz gumowej taśmy, kettlebell i PCV. Generalnie wspinanie się po linie bazuje nad dwóch podstawowych technikach owijania nogi wokół liny:

a) S-wrap – można również spotkać się z nazwą technika hiszpańska. We wspinaniu się z wykorzystaniem S-Wrap, linę oplatamy wewnętrzną stroną nogi. Jest to zdecydowanie wolniejszy sposób od techniki J-Hook i o ile na początku wspinaczki nie sprawia problemu, to w momencie kiedy lina ucieknie nam spod nóg, ponowne jej oplecenie może wymagać większej koordynacji.

b) J-Wrap inna nazwa to J-Hook lub technika wojskowa (rosyjska) – szybka i skuteczna. W tej technice lina znajduje się od zewnętrznej strony i biegnie wzdłuż dolnej części nogi, na wysokości śródstopia.

Wspinaczka po linie bazuje przede wszystkim na sile nóg, to one dają mocne podparcie i generują siłę do wyjścia w górę. Wiele osób o tym nie pamięta, a powinno, ponieważ im lepiej wykorzystamy nogi tym bardziej efektywnie będziemy się wspinać i mniej zmęczymy ręce.

Wszystkie metody znajdziesz szczegółówo opisane i pokazane na stronie Strefy WOD: tutaj.

POZNAJ ROZMIARY KOSZULEK!

POZNAJ ROZMIARY KOSZULEK!

Dla kobiety o wzroście 170 cm i wadze 60 kg polecamy rozmiar S (wtedy koszulka jest przylegająca, ale nie obcisła, więc jeżeli wolisz luźną, weź M). Dla mężczyzny o wzroście 185 cm i wadze 80 kg polecamy rozmiar M (wtedy koszulka jest mocno dopasowana, więc jeżeli wolisz luźną, weź L).

Więcej >>> Mniej...

Potrzebujesz dokadniejszych danych? Sprawdź w tabeli, czy wybrany dotychczas przez Ciebie rozmiar jest odpowiedni - masz jeszcze możliwość zmiany tej informacji. Jeśli do tej pory nie zaznaczyłeś swojego rozmiaru w profilu, zrób to jak najszybciej - umożliwi nam to dopasowanie dla Ciebie koszulki.

Koszulki damskie

XS S M L XL XXL
A* 60 62 64 66 68 70
B** 41 44 47 50 53 56

Koszulki męskie

XS S M L XL XXL
A* 68 70 72 74 76 78
B** 47 50 53 56 59 62

*- długość koszulki

**- szerokość koszuki (mierzona od pachy do pachy)

ZAPISY NA SURVIVAL RACE KIDS RUSZYŁY!

ZAPISY NA SURVIVAL RACE KIDS RUSZYŁY!

Zaraź dziecko miłością do sportu i wspólnie przeżyjcie niesamowitą przygodę! Survival Race Kids to bieg z przeszkodami dla uczestników w wieku od 3 do 13 lat.

Więcej >>> Mniej...

Survival Race Kids odbędzie się w każdym z trzech miast jako impreza towarzysząca: 13 i 14 maja 2017 w Poznaniu, 10 i 11 czerwca 2017 we Wrocławiu oraz 16 i 17 września 2017 w Warszawie. Długość dystansu oraz ilość i poziom trudności przeszkód dostosowana jest do grupy wiekowej uczestnika*:

KATEGORIA

WIEK DYSTANS ILOŚĆ PRZESZKÓD
KRASNAL 3 - 6 ok. 700 m ok. 10
PIRAT 7 - 10 ok. 1 400 m ok. 10
NINJA 11 - 13 ok. 2 000 m ok. 15

*- brany pod uwagę jest ukończony wiek uczestnika w dniu startu.


Zapisy odbywają się poprzez Sklep Internetowy w domenie Pasejo. W każdej kategorii wiekowej istnieje podział na fale. Cennik oraz pozostałe informacje znajdują się w zakładce KIDS.

Z dumą prezentujemy naszych sponsorów i partnerów

Sponsor

https://mobilevikings.pl/pl/

Partnerzy
strategiczni

Partnerzy Strategiczni Survival Race 2017

Patroni
medialni

Patroni Medialni Survival Race 2017