Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

  • Pytania ogólne

  • Czym jest Survival Race?

    Kiedy w nazwie wydarzenia pada słowo “survival”, wiedz, że na pewno będzie się działo! Survival Race to miejski bieg na specjalnie zaprojektowanym torze składającym się z 50 zróżnicowanych przeszkód rozłożonych na dystansie 3, 6 i 12 km. To rywalizacja z innymi zawodnikami przy genialnej atmosferze pomocy i współpracy, dająca motywacyjnego kopa! Śmiałkowie biegną przez zakamarki miasta i pokonują zwariowane pułapki, walcząc ze słabościami, by na mecie triumfować z przyjaciółmi i licznymi kibicami.

  • Kiedy i gdzie odbędzie się Survival Race?

    Sezon 2017 rozpoczynamy w Poznaniu 13 i 14 maja! Widzimy się nad Jeziorem Maltańskim, by potem spotkać się we Wrocławiu na terenach AWF Wrocław 10 i 11 czerwca! Sezon zamykamy w Warszawie 17 września. Tam pobiegniemy przez tereny AWF Warszawa!

  • Ile muszę mieć lat, żeby pobiec w Survival Race?

    Jeśli jesteś pełnoletni, wystarczy, że zalogujesz się na naszej stronie internetowej i kupisz pakiet startowy. Jeśli masz ukończone 16 lat, również możesz pobiec w Survival Race, ale potrzebna będzie Ci do tego pisemna zgoda rodzica lub opiekuna prawnego. Zgodę znajdziesz w Aktualnościach.

  • Czy Survival Race to impreza cykliczna?

    Survival Race to cykl miejskich biegów z przeszkodami. Pierwsza edycja odbyła się w 2014 roku, widzimy się więc już po raz czwarty!

  • Czy bieg Survival Race jest dla mnie?

    Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz! Jeśli masz dylemat, czy w ogóle wystartować, zmień go na: "który wybrać dystans?". Trzy poziomy trudności różniące się dystansami i ilością przeszkód, pozwolą Ci wystartować w biegu bez względu na predyspozycje psycho-fizyczne, poziom swojego przygotowania czy stan portfela! A jeśli poczujesz, że na prawdę nie dajesz rady, możesz ominąć przeszkodę w zamian za wykonanie określonej ilości burpees!

  • Do kiedy można się zapisywać? Czy jest ograniczona ilość miejsc?

    Tak, ilość miejsc jest ograniczona! Każda fala posiada limit uczestników, żeby każdemu zapewnić komfort w pokonywania trasy oraz uniknąć kolejek przy przeszkodach. Dlatego nie czekaj z zapisem, zwłaszcza że z miesiąca na miesiąc ceny ulegają zmianie - im wcześniej się zapiszesz, tym mniej zapłacisz, ale i będziesz mieć większą możliwość wyboru pośród dostępnych fal!

  • Jaki dystans będzie dla mnie najlepszy?

    Wszystko zależy od Twojej kondycji i motywacji! Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę ze sportem, wybierz dystans 3 km - to idealna trasa dla początkujących. Coś tam już działasz i co nie co ćwiczysz? Zapisz się na 6 km. Regularnie ćwiczącym polecamy 12 km, a prawdziwym dzikom 24 lub 36 km!

  • W jaki sposób przygotować się do startu w Survival Race?

    Nie istnieje jedna recepta na sukces. Musisz wytrwale trenować wszystkie partie ciała. Szczególną uwagę poświeć trenowaniu rąk, obręczy barkowej i ćwiczeniom podnoszącym pułap tlenowy, jak na przykład Burpee. Zerknij do zakładki "Przygotuj się" lub na nasz profil na Facebooku. Będziemy Cię motywować, doradzać i zagrzewać do walki! Zobaczysz jak ćwiczyć, zgłębisz sekrety survivalu oraz poznasz tajniki dietetyczne, które dodadzą Ci sił!

  • Gdzie mogę się zapisać na Survival Race? Jaka jest cena za start?

    Zapisu dokonasz tylko przez naszą stronę internetową www.SurvivalRace.pl. Ceny zmieniają się z miesiąca na miesiąc - im szybciej go kupisz, tym mniej zapłacisz! Przygotowaliśmy też zniżki na starty grupowe. Szczegóły znajdziesz w zakładce WYDARZENIA i w mieście, w jakim chcesz pobiec.

  • Czy jest możliwość uzyskania faktury za zakup pakietu startowego?

    Istnieje możliwość uzyskania faktury za zakup biletu. W celu jej uzyskania skontaktuj się z nami poprzez e-mail dlafirm@survivalrace.pl

  • Czy podczas Survival Race będą prowadzone klasyfikacje wyników?

    Tak. W zestawie startowym otrzymasz przypisany do Ciebie chip, który będzie mierzył Twój czas z dokładnością 0,01s. Dla trzech najlepszych Kobiet, Mężczyzn i najlepszej Drużyny w każdej z trzech kategorii przygotowaliśmy cenne nagrody od naszych sponsorów!

  • Jakie dokumenty będą potrzebne do startu?

    Standardowo wymagane jest poświadczenie odpowiedniego stanu zdrowia, udziału w imprezie na własną odpowiedzialność oraz oświadczenie akceptacji regulaminu. Wzór Oświadczenia znajdziesz w Aktualnościach. Wydrukowane, wypełnione i podpisane oświadczenie oraz okazanie dokumentu tożsamości jest warunkiem wydania pakietu startowego. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, dodatkowo potrzebna Ci będzie zgoda prawnego opiekuna i ksero jego dowodu. Zgodę również znajdziesz w Aktualnościach.

  • Jak prowadzona jest kwalifikacja drużynowa?

    Kwalifikacja drużynowa prowadzona jest dla drużyn od 5 uczestników. Dla grup, gdzie zawodników jest więcej, brany jest pod uwagę średni czas pięciu najlepszych wyników.

  • Gdzie mogę zobaczyć mapę trasy Survival Race?

    W Poznaniu widzimy się nad Jeziorem Maltańskim, we Wrocławiu na terenach AWF Wrocław, a w Warszawie na terenie AWF Warszawa. Mapę wydarzenia opublikujemy na stronie internetowej bliżej terminu wydarzenia. Mapa trasy nie jest przez nas publikowana.

  • Jakie są rozmiary koszulek?

    Rozmiary koszulek znajdziesz w Aktualnościach. Pamiętaj by uzupełnić swój profil o rozmiar koszulki. Zwróć uwagę na podane przez nas wymiary, ponieważ po podjęciu decyzji nie będzie już można wymienić koszulki.

  • Chcę zapisać dziecko na Survival Race KIDS. Gdzie mogę to zrobić?

    Zapisy na Survival Race KIDS prowadzimy w naszym sklepie internetowym: www.survival-race.sklepy.pasejo.pl - pamiętaj, żeby przy zakupie biletu w uwagach wpisać imię i nazwisko startującego dziecka!

  • Nie pamiętam hasła do swojego profilu. Czy mogę je jakoś odzyskać?

    Możesz! Wystarczy, że wybierzesz opcję "Zresetuj hasło", która znajduje się poniżej miejsc na wpisanie adresu e-mail i hasła. Na Twój mail zostanie przesłane nowe hasło, które trzeba przepisać - nie należy go kopiować.

  • Nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie w zakładce FAQ, co zrobić?

    Chętnie pomożemy! W razie pytań, sugestii czy po prostu potrzeby skontaktowania się z nami, zachęcamy do przesłania wiadomości na adres: start@survivalrace.pl

  • Rejestracja, zmiany dotyczące startu

  • Jak mogę się zarejestrować?

    Wystarczy, że założysz swój profil na www.SurvivalRace.pl. Pełne zgłoszenie oznacza uzupełnienie formularza danych zawodnika oraz dokonanie opłaty wpisowej za pośrednictwem systemu płatności elektronicznej. Jeśli chcesz uzyskać zniżkę grupową, musisz zapłacić od razu za wszystkich członków grupy.

  • Skąd mogę się dowiedzieć, czy są jeszcze miejsca?

    Jeżeli formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej jest aktywny, oznacza to, że są jeszcze wolne miejsca. O wszystkich zmianach informujemy na bieżąco za pośrednictwem naszego profilu na Facebooku.

  • Skąd będę wiedzieć, że rejestracja przebiegła pomyślnie?

    Po poprawnym zakończeniu rejestracji oraz dokonaniu płatności (do której nastąpi automatyczne przekierowanie) na podany w trakcie rejestracji adres e-mail wysłane zostanie potwierdzenie wpłaty i udziału w Survival Race. Zarejestrowany uczestnik będzie miał też możliwość zalogowania się na głównej stronie wydarzenia, edytowania danych czy dodawania informacji na temat pozostałych członków drużyny (przy starcie grupowym).

  • Podczas rejestracji poproszono mnie o wybranie fali startu. O co chodzi?

    Start odbywać się będzie w grupach, co 15 minut. Konkretną falę można określić po prostu jako godzinę startu, w której startuje określona grupa zawodników. Podział na mniejsze grupy jest niezbędny, aby umożliwić komfortowe pokonywanie trasy i przeszkód. UWAGA: NIE WOLNO SIĘ SPÓŹNIĆ NA START!

  • Czy mogę zmienić dystans?

    Po dokonaniu opłaty za bieg nie można zmienić dystansu. Dystanse różnią się cenowo i nie ma możliwości dopłaty lub zwrotu różnicy ceny. Zastanów się dobrze przed dokonaniem wyboru, bo nie będzie odwrotu!

  • Czy po dokonanej rejestracji istnieje możliwość zmienienia godziny startu?

    Jeśli w wybranej przez Ciebie fali są jeszcze wolne miejsca, jak najbardziej możesz się przepisać. Zmiany można jednak wprowadzać nie później, niż do 5 dni przed biegiem.

  • Który rozmiar koszulki wybrać, czyli jakie są ich wymiary?

    Rozmiary koszulek znajdziesz w Aktualnościach. Pamiętaj, by wybrać odpowiedni rozmiar w profilu uczestnika. Zapoznaj się z podanymi przez nas wymiarami, ponieważ koszulki nie będzie można wymienić na inny rozmiar.

  • Jakie oświadczenia będą wymagane do startu?

    Standardowo wymagane jest poświadczenie odpowiedniego stanu zdrowia, udziału w imprezie na własną odpowiedzialność oraz oświadczenie akceptacji regulaminu. Wzór Oświadczenia będzie dostępny na naszej stronie internetowej bliżej terminu wydarzenia. Wydrukowane, wypełnione i podpisane oświadczenie jest warunkiem wydania pakietu startowego. Jeżeli nie jesteś pełnoletni, dodatkowo potrzebna Ci będzie zgoda prawnego opiekuna i ksero jego dowodu.

  • Chcę zapłacić za bieg przelewem tradycyjnym. Jak to zrobić?

    Możesz pobrać druk pocztowy do wykonania przelewu tradycyjnego. Aby go pobrać, po zalogowaniu musisz wybrać opcję "zapłać teraz". Kiedy otworzy się okno z wyborem banku, do jakiego chcesz się zalogować, poniżej będzie możliwość pobrania druku pocztowego. W taki sposób możesz dokonać opłaty za bieg.

  • Nie opłaciłem/łam biegu po automatycznym przekierowaniu, co teraz?

    W takim przypadku wystarczy wejść w swój profil na stronie www i wybrać zarejestrowaną grupę. W dolnym lewym rogu znajdziesz czerwony przycisk "Opłać udział już teraz". Klik i gotowe! Pamiętaj, że Twoja rezerwacja wygasa po 72h!

  • Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego, zapisując się do grupy?

    Kodów rabatowych można użyć tylko dodając się osobiście. Zapisz się, opłać swoje uczestnictwo z udziałem kodu, a następnie dołącz do istniejącej grupy.

  • Czy w ramach opłaty wpisowej zapewnione jest ubezpieczenie?

    Opłata wpisowa nie pokrywa kosztów ubezpieczenia.

  • Kupiłem bilet, ale nie mogę pobiec. Czy mogę przekazać pakiet komuś innemu?

    Tak, bilet jednak przekazać komuś innemu. Do 5 dni przed startem aktywna jest opcja edycji danych - wystarczy je zmienić. Możesz też skorzystać z opcji "Oddaj start" w szczegółach biegu.

  • Kiedy będą wysyłane pakiety startowe?

    Nie rozsyłamy pakietów startowych. Można je odebrać osobiście w dniu wydarzenia lub w dniu poprzedzającym wydarzenie.

  • Nie mogę osobiście odebrać pakietu przed startem. Czy może to zrobić ktoś inny?

    Tak. Osoba ta będzie musiała pokazać upoważnienie do odbioru pakietu startowego przez osobę trzecią oraz kopię dokumentu tożsamości wypisanego w upoważnieniu. Odbierając pakiet startowy innej osoby, należy mieć przy sobie również podpisane przez nią Oświadczenie dopuszczające do startu!

Z dumą prezentujemy naszych sponsorów i partnerów

Sponsor

https://mobilevikings.pl/pl/

Partnerzy
strategiczni

Partnerzy Strategiczni Survival Race 2017

Patroni
medialni

Patroni Medialni Survival Race 2017